Image Map

26.01.2016

♡ Zakochana para ♡


Zachciało mi się ciemnoróżowych paznokci. Zachciało mi się też mozaiki, bo ostatnio wyszła całkiem fajnie. Tym razem nie wyszła w ogóle, więc ratowałam się zwykłymi stemplami.


Nie jestem do końca przekonana. Mam wrażenie, że bez tej parki, zdobienie z samymi serduszkami byłoby lepsze. Ale z drugiej strony czy nie byłoby za nudne?



Jako tło użyłam mojego najnowszego nabytku - Sensique color 148 orchid. Przyznam, że byłam sceptyczna co do tego lakieru, mam złe wspomnienia z lakierami tej firmy, ale skusiłam się, bo kolor był genialny. Dobrze zrobiłam, bo formuła lakierów uległa poprawie. Nie są już nieschnącymi, gumowymi glutami. Teraz mają normalną, przyjemną konsystencję. Mogłyby mieć tylko bardziej płaski a szerszy pędzelek. Nie przepadam za takimi... małymi i prosto ściętymi.

Serduszka odbiłam fioletem od B. a parkę na moście białym Mundziakiem (niestety pionowe elementy barierki za nic nie chciały się odbić). Korzystałam z mojego najnowszego przezroczystego stempla z Aliexpress, ale o nim napiszę kiedy indziej. Jestem w fazie testów :)










Do wykonania mani użyłam:
- Sensique color 148 orchid
- B. Loves Plates B. a Berry Smoothie
- Mundo de Unas White
- Seche Vite
płytka STZ-L013
- płytka Helen 09


Wyszło trochę walentynkowo, co? ;)

23 komentarze:

  1. Jak najbardziej walentynkowo ;) i parka świetnie pasuje do tematu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Walentynki tuż tuż więc wybaczone :) Podoba mi się ten kolor. A lakiery z tej serii mam już 3 i chce więcej bo kolory piękne a do tego aplikacja też spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne! połączenie kolorów jest cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kupiłam przezroczysty stempel ale jeszcze nie miałam okazji używać, widzę że u ciebie sprawdza się super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam go dopiero raz, ale jest mega pomocny przy wzorach które trzeba zmieścić i odbić równo ;)

      Usuń
  5. ale słodko <3 super propozycja na walentynki :D piękny ten lakier orchid! czekam na Twoją opinię o przezroczystym stemplu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze kilka razy potestuję i skrobnę o nim kilka słów ;)

      Usuń
  6. Ale świetny kolorek :) A zdobienie cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super walentynkowo! piękny masz kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super te fioletowe serduszka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wcześnie zaczęłaś walentynkować ;D Mi by się podobało bez tej pary, serduszka są wystarczająco słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Walentynkowy efekt nie był zamierzony ;)

      Usuń
  10. romantyczne! a przeźroczysty stempel to cudo! mam, używam i jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Walentynki w końcu tuż, tuż ;)
    Bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne, słodkie zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyszło! :) milosno tak, hihi. Phh też mam źle wspomnienia z lakierami sensique. A jak dorwiesz suchy szampon od Delia to daj mi znać jak wrażenia. Ja poki co jestem skazana na batiste

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny kolor bazowy, aż mi się oczy zaświeciły :D Bardzo ładne połączenie :D
    A co do stempla przezroczystego z Ali to mój nie bardzo współpracuje z lakierami do stempli od B i CA. Może dlatego, że jest bardziej miękki niż przezroczysty stempel, który kupiłam w Blueberry. I na grupach od Ali zauważyłam, że ten problem nie tylko dotyczy mnie. Ale mam nadzieję, że twój działa jak trzeba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszka są odbite lakierem od B. Także mój stempel daje radę ;)

      Usuń
  15. Jakie śliczne paznokcie!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. A mnie się podoba, mani bardzo fajnie wygląda z tą parką :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jednak nie interesują mnie te typu
"sub za sub", "fajny blog, wpadnij do mnie".
Odwiedzam wszystkie osoby komentujące i jeżeli blog przypada mi do gustu
- dodaję go do obserwowanych ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...