Image Map

19.01.2016

Nie wiem czy to gazela, ale na pewno jest szybka ;)

Moja zachcianka została spełniona! Właśnie dotarło moje zamówienie z Moyou London, co za tym idzie, jestem szczęśliwą posiadaczką płytki nr 11 z kolekcji Enchanted. Dobrze, że zaczekałam z kupnem większej ilości płytek z tej serii. Wzory są dość małe i na bank nie wystarczą na moje paznokcie w standardowej długości. Marzy mi się jeszcze co najmniej płytka 06 i 02 ;)

Na tapetę jako pierwszy poleciał wzór z gazelą, chociaż przyznam, że żyrafa i zebra mocno kusiły... Wzór listków(?) również pochodzi z tej płytki.

Jako tło użyłam pięknego nudziaka z Golden Rose w kolorze 05. Na to wystemplowałam zielonkawe liście i czarną, pędzącą gazelę. Przynajmniej mam nadzieję, że to gazela...

Wzory odbijały mi się bez żadnego problemu, w końcu Moyou to świetna jakość. Nie mogę tylko sobie wybaczyć, że od razu nie zamówiłam większych wzorów.

Jak widzicie moje paznokcie rosną jak na drożdżach, za moment będę musiała je opiłować na okrągło, bo kciuki już zaczynają mi się podwijać ;<







Do wykonania mani wykorzystałam:
- Golden Rose Rich Color 05
- Mundo de Unas Aqua
- Mundo de Unas Black
- Seshe Vite
- Moyou London Enchanted 11

Macie/planujecie płytkę z tej kolekcji?

21 komentarzy:

  1. Wyglądają przepięknie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre są! Gazela czy tam antylopa na propsie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wygląda to połączenie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super połączenie kolorków. No i ta gazela :D Energetyczne, wesołe mani. Bardzo mi się podoba.
    I wiesz co jeszcze? Widzę różnicę w jakości zdjęć. Niedługo wszyscy będą perfekcyjni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdobienie. Turkus na beżu fajnie się wpasował.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moyou bardzo lubię, ale akurat ta kolekcja chcicy we mnie nie obudziła - każdy lubi coś innego.
    Ale mani bardzo mi się spodobał - nude z turkusem wygląda tak świeżo!

    OdpowiedzUsuń
  7. płytki z MoYou to moje marzenie! mają tyle pięknych wzorów, że z chęcią przygarnęłabym wszystkie, ale stan konta mówi "nie, nie, nie koleżanko! nie ma tak dobrze!" więc jedynie mogę podziwiać je na ekranie ;c
    twoje mani świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj od czasu do czasu można sobie pozwolić na szaleństwo ;)

      Usuń
  8. Ja w sumie u siebie na pazurkach nie bardzo lubię zwierzątka, ale podobają mi się u kogoś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak mam z kolorami, np pomarańczowym i zielonym. U kogoś podziwiam a u siebie nie znoszę ;)

      Usuń
  9. Przepiękny kolor ma MdU Aqua !

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety moyou ma to do siebie, że małe wzory są bardzo małe, a duże bardzo duże :D przydały by się takie "po środku" ;p mani jest cudowne! nie wiem czy to gazela ale kolory dobrałaś genialnie :D mnie kusi z tej kolekcji 15tka ale jeszcze się zastanawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, to gazela i jest boska :D
    Sama oszalałam na punkcie tych płytek, są absolutnie przecudowne!! Choć wybrałam inne niż Ty. Mam trzy - 05 (zimowe wzorki i zwierzęta polarne, najbardziej podoba mi się z niej skulony listek), 07 (tropikalna, z panterą i flamingiem) oraz 13 (słodziaśne kotki! no i pieski też:)).

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy20/1/16 15:30

    Super, kolejne kreatywne mani i do tego zwierzatko ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! szkoda, że tak daleko mieszkasz! cuda tworzysz :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś kiedyś była w Warszawie to dawaj znać ;) robie tez hybrydy- będą na dłużej ;)

      Usuń
  14. Twoje zdobienie bardzo przypadło mi do gustu. Przymierzam się do zakupu płytek na moyou london i chciałam zapytać ile płaciłaś za przesyłkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! =*

      Przesyłka jest darmowa, jeśli złoży się zamówienie za 15£. Dlatego warto znaleźć kogoś, kto dołączy się do zamówienia ;)

      Usuń
  15. Urocza gazela, śliczne mani <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie to niebieski, a nie zielonkawy, ale jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jednak nie interesują mnie te typu
"sub za sub", "fajny blog, wpadnij do mnie".
Odwiedzam wszystkie osoby komentujące i jeżeli blog przypada mi do gustu
- dodaję go do obserwowanych ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...