04.08.2015

SNSC - Palmy


I jest! Pierwszy tydzień stemplowego wyzwania!
Jak Wam idzie? Ja właśnie dodaję moje hawajskie palmy na tle zachodu słońca ;)

Przede wszystkim bardzo się cieszę, że tyle osób zgłosiło się do projektu i bardzo każdej z Was dziękuję! Mam nadzieję, że tyle ile się zgłosiło, tyle wystempluje w tym tygodniu palmy ;)

Jestem bardzo ciekawa Waszych palmowych paznokci, także nie krępujcie się - dodawajcie posty!

Do moich palm użyłam bieli jako podkład. Następnie za pomocą gąbeczki zrobiłam gradient imitujący morze i zachód słońca.
Przyznam szczerze, że ostatnio gradienty mocno mnie wciągnęly. Pomimo tego, że doczyszczenie skórek jest koszmarem, nawet z bazą peel off.

Palmy wzięłam z letniej płytki od Born Pretty Store. Mam wrażenie, że konary palm (poprawcie mnie, jeśli się mylę) są słabo wyżłobione. Korzystam z tego wzoru już drugi raz i tym razem również nie zawsze konar najmniejszej palmy odbił się na paznokieć. Nie wiem, co jest z nim nie tak...









Do wykonania mani użyłam:
- Moyra Bubble Gum 624 Sweetie
- Golden Rose Rich Color 67
- Golden Rose Rich Color 76 
- Eveline Mini Max 309
- Mundo de Unas 2 Black
- Seshe Vite
- płytka BPS-L017



Pokazujcie swoje palmy, jestem bardzo ciekawa Waszych prac! =)


42 komentarze:

  1. To chyba pnie a nie konary xd ale gradient zrobiłaś mistrzowski i świetne te palmy <333 czekam na tą płytkę właśnie :D dobrze, że mam też palmy na innej, będę w sobotę stemplować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I zapomniałam dodać: migdałki wróciły <333333 śliczne :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie o pnie mi chodziło! Czasem zapominam słów i za nic nie mogę sobie przypomnieć xD

      Usuń
  3. Tez robiłam niedawno mani z palmami, ale , że nie mam takiej fajnej płytki malowałam ręcznie

    OdpowiedzUsuń
  4. ogarnęłam właśnie, że palmy można tylko do piątku xd spoko, zdążę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę w Ciebie! ;)

      Usuń
    2. Do piątku? :O Żyłam w świecie iluzji, w którym termin kończył się w sobotę :D

      Usuń
    3. Mogę przedłużyć do soboty, chill =*

      Usuń
  5. śliczny gradient ;) całość wygląda bardzo wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. To rób zdobienie i wstawiaj! :)

      Usuń
  7. Piękne pazury:) Oglądam Twój blog i mam ochotę podjąć wyzwanie ale płytkowo jestem uboga niestety i nie dałabym rady :) Ale zainspirowałaś mnie do malowania paznokci na więcej niż jeden kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;)
      Możesz sprawac w którymś tygodniu, pamiętaj że tło może być stemplowe a sam motyw palmy czy owocu z naklejki ;)

      Usuń
  8. Pięknie! Też planuję stawiać na cieniowanie, ale czy mi to wyjdzie, to jeszcze się okaże :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz radę! Tylko uważaj na bąbelki ;)

      Usuń
  9. Piękna sceneria, a całość prezentuj się bosko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, letnie zdobienie :) Brakuje tylko jakiegoś dobrego drinka ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brakuje tego, żeby tam być ;)

      Usuń
  11. To po-prostu arcydzieło. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. http://the-price-of-beauty90.blogspot.com/2015/08/summer-nail-stamping-challenge-tydzien.html ja już w poniedziałek wystartowałam, ale nie wiedziałam gdzie wstawić link :)

    widze tej samej płytki używałyśmy :) cudo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudne! *.*
    Gradient wyszedł Ci nieziemski :)
    Wkleiłam już nowy link z tego tygodnia u mnie (http://ewelaina.blogspot.com/2015/08/70-summer-nail-stamping-challenge.html) i wydaje mi się, że wszystko działa, ale nie jestem pewna :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam gradienty. I stemple. A stemple i gradient to duet idealny <3

    Powiem Ci w tajemnicy, że strasznie długo czaiłam się na palmy na pazurkach. Dzięki Tobie mam w końcu powód, żeby przestać się oszukiwać i spełnić chciejstwo :D

    Cudnie Ci to wyszło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię stemple na gradientach, ale naczyścić się trzeba!
      Spełniaj, spełniaj! Zdążysz do piątku? =*

      Usuń
    2. No pefka! Przed chwilą zmalowałam, jutro obcykam, w piątek wrzucam :D

      Usuń
    3. jaram się i nie mogę się doczekać! ;)

      Usuń
  15. ale cudny ten gradient jako tło <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyszło :) Czuć wakacyjny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Palmy mega. Podoba mi się połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękności :) Bardzo podoba mi się tło.

    OdpowiedzUsuń
  19. ale cuuudne :) baardzo wakacyjne, ten wzór jest świetny.. brakuję mi płytki z takimi palemkami :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjnie wyglądają!:)

    W odpowiedzi na Twoje pytanie:
    Tradycyjnie, jeśli chcę, żeby wzorek był na paznokciach tyle ile hybryda to robię stempel zwykłym lakierem, na to top hybrydowy (nie rozmazuje wzorków) i do lampy. Takim sposobem mam dwa tygodnie np. róże na paznokciach.
    Sobie robię często jednokolorową hybrydę bez wzorków, tradycyjnie, utrwalając kolor topem hybrydowym, i po prostu gdy mam ochotę na wzorek to robię stempel i nakładam zwykły top. Czasem zmywam i po kilku dniach robię inny wzór. Zmywacz nie robi krzywdy hybrydzie (bezacetonowy), gdy delikatnie się z nim obchodzę, więc często traktuję hybrydę jako bazę pod zdobienia. Oszczędność czasu i wygoda, szczególnie latem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak myślałam, dzięki za wyczerpującą odpowiedź =*

      Usuń
  21. śliczne, dodałam linka jak napisałaś ale moje nie widać przy Twoim poście i nie wiem dlaczego :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, pod linkami jest takie niebieskie okienko add your link, kliknij, dodaj swój nick, adres posta i email (nie jest widoczny) i będziesz dodana =*

      Usuń
    2. udało się :-) dzięki wielkie

      Usuń
    3. Nie ma sprawy ;)

      Usuń
  22. Kochana ja zrobiłabym odwrotnie ombre, wtedy mani bardziej przypominałoby zachód słońca. Efekt mimo to na plus :)
    Zapraszam na rozdanie (proste zasady udziału)!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jednak nie interesują mnie te typu
"sub za sub", "fajny blog, wpadnij do mnie".
Odwiedzam wszystkie osoby komentujące i jeżeli blog przypada mi do gustu
- dodaję go do obserwowanych ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...