Image Map

10.01.2016

Niebieska mozaika


Trochę minęło, zanim się widzieliśmy, co? ;) Mam nadzieję, że w Nowy Rok weszłyście hucznie!

Ja Nowy Rok zaczynam od zmian, jak widać na załączonym obrazku. Wynika to głównie z tego, że moje paznokcie po przeprowadzce umarły. Co prawda nie połamały się, ale były takie... ledwo żywe. Postanowiłam dać im urosnąć od nowa.
Poza tym, aż dwa na pięć najlepszych zdobień z zeszłego roku były właśnie na krótkich paznokciach!


Do tego zdobienia pomalowałam wszystkie paznokcie czarnym Kiko. Jestem z niego całkiem zadowolona - kryje po dwóch warstwach, szybko schnie, nie rozmazuje się przy czyszczeniu skórek, za to łatwo je ubrudzić bo pędzelek jest niezaokrąglony przez co mało wygodny.

Na dwa paznokcie każdej ręki zrobiłam stemplowe naklejki, korzystając z płytki BP-L027 i czarnego lakieru do stempli od B. loves plates. Wzór uzupełniłam szarością i dwoma odcieniami niebieskiego. Stemple trochę się rozmazały, ale na paznokciach nie widać tego aż tak bardzo jak na zdjęciach ;)

Przyznam, że dawno nie nosiłam czarnego lakieru. Jakoś przy długich paznokciach nie bardzo mi się podoba, podkreśla ich długość dając efekt szponów. W tym wydaniu jestem zakochana 









Do wykonania mani wykorzystałam:
- Kiko 275 Black
- B. loves plates B. a Dark Knight
- Golden Rose Rich Color 68
- Barry M Blueberry 431
- Carla Cosmetics 4D gel like
- Seshe Vite
- płytka BP-L027

*
*              *
W rozdaniu z przedostatniego posta wygrywa: ada ha! Ed Sheeran spodobał mi się najbardziej ze wszystkich piosenek ;) Dla mnie z 2015 zdecydowanie będzie kojarzyło się Blank Space - Taylor Swift. Kto jeszcze lubi Tay, łapka w górę? ;>

18 komentarzy:

  1. Ja to się strasznie wkurzam jak zrobię ładny wzorek i mi się rozmarze ;( Barry M ma prześliczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty? Twoje są zawsze idealne! Nie uwierzę, że cokolwiek Ci się rozmazuje :P

      Usuń
  2. Też ciemne kolory wolę na krótszych paznokciach :) Przynajmniej u mnie, na zdjęciach wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te stemplowe naklejki. Lubię czarny na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy10/1/16 10:30

    Wow! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy10/1/16 11:36

    Pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta płytka jest rewelacyjna, a twoje zdobienie wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojeje dziękuję! bardzo się cieszę :) a twoje mani jak zwykle świetne! bardzo lubię robić stemplowe naklejki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten wzorek jest idealny do kolorowania, kiedyś po prostu odbiłam go jednym kolorem i tak jakoś nijak wyglądał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy10/1/16 16:45

    Jak zawsze super;) podoba mi się ten wzorek a lakier do stempli muszę zapisać na mojej zakupowej liście;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdobienie - naklejka wygląda świetnie!
    A ja właśnie wolę na długich paznokciach :-P Mrok musi być :-D
    A tak na serio to nie mogę tylko zdzierżyć czarnego na mega krótkich (tuż do opuszka lub gdy jest on widoczny) i łopatowatych paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat jeśli o Ciebie chodzi to wcale nie jestem zdziwiona. Przywykłam do ciemnych kolorów na Twoich paznokciach ;)

      Usuń
  11. Piękna mozaika, trochę taka grecka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi się ten wzór podoba, a kolory dobrałaś genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne jest to zdobienie, naklejki perfekcyjne a i widzę, że skórki Ci odżyły i ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh, dzięki że zauważyłaś! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. piekne zdobienie i super kolorystyka :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdobienie, bardzo mi się podobają kolorki <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jednak nie interesują mnie te typu
"sub za sub", "fajny blog, wpadnij do mnie".
Odwiedzam wszystkie osoby komentujące i jeżeli blog przypada mi do gustu
- dodaję go do obserwowanych ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...