Image Map

22.02.2016

Wiosenne wyzwanie stemplowe!

Wiosna! Kto już ją czuje? Ja zdecydowanie!
Wiosna to moja ulubiona pora roku, szczególnie taka późna, zielona, ciepła. Kiedy można biegać w jeansach, trampkach i skórze 

W tym roku postanowiłam przywołać wiosnę, żeby przyszła jak najszybciej i żeby przypadkiem śnieg nie postanowił jej przegonić ;)

Zapraszam zatem na wiosenne wyzwanie stemplowe! Postanowiłam dać więcej czasu na każde zdobienie. Sama nie mam go za dużo i wiem, że niekiedy ciężko jest wyrobić się ze zdobieniem na każdy tydzień. Dlatego też tym razem na każde zdobienie mamy 10 dni!




Zasady są bardzo proste:
1. W każdym tygodniu obowiązuje inny temat przewodni: ptaki, kwiaty, ulubiony wiosenny kolor.
2. Udział w wyzwaniu może wziąć każdy.
3. W przypadku, gdy nie ma się danego wzoru stempli, można trochę oszukać - zrobić stemplowe tło i domalować wzór ręcznie/ nakleić naklejkę/ cokolwiek uda się wymyślić :)
4. Posta ze zdobieniem należy opublikować przed 23:55 do dnia, w którym kończy się wyznaczony termin. Po tej godzinie nie będzie możliwości dodania linka do InLinkz.
5. Link z danego tygodnia należy umieścić w poście, w dowolnym miejscu. Aby to zrobić, należy w edycji posta w lewym górnym rogu przełączyć się na "html" i wkleić odpowiedni tekst. Tekst będzie inny dla każdego tematu (ptaki, kwiaty, wiosenny kolor) i należy pobrać go z linka.
6. Linki do każdego tematu podane będą na bieżąco TUTAJ.
7. Do projektu dołączyć można w dowolnym momencie.
8. Możecie dodać powyższy baner u siebie na blogu - będzie mi miło:)


Kto chętny?

42 komentarze:

  1. O, jakaś motywacja do pokombinowania i wykorzystania nowych płytek. Sign me in, captain! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAAwwwwwww <3 Właśnie tak myślałam, że brakuje mi jakiegoś projektu a Ty takie niespodzianki mi zapewniasz <3 biorę udział jak jasna cholera :D I jakie super tematy <3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Belgi, czytam Ci w myślach ;)

      Usuń
    2. nieco to przerażające ale czym by było życie bez dreszczyku emocji xd

      Usuń
  3. Pierwszy raz od dawna nie przegapię projektu! Biorę udział z ogromną chęcią :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Spróbuję znaleźć czas - 10 dni to akurat, żeby się zebrać i pokombinować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, pawie piórka to ptaki, więc jutro wrzucam mój pierwszy tydzień :D mam jedną trzecią projektu, hurra!

      Usuń
  5. jeju jeju! tematy są świetne! aż mi się ciepło zrobiło, poczułam zapach wiosny! zdecydowanie biorę udział :D (matura poczeka)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko żeby nie było na mnie, jak jednak nie poczeka :P

      Usuń
    2. spokojnie, zwalę winę na "zły dzień" haha

      Usuń
    3. W takim razie jestem spokojna ;)

      Usuń
  6. dawno nie brałam udziału w żadnym projekcie, ale mnie skusiłaś :)
    zgłaszam się Kochana! i już nie moge sie doczekać

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się zgłaszam! tylko czemu taki krótki? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miesiąc to krótko? ;)

      Usuń
    2. no krótko, krótko ;p najwyżej namówimy Cię na drugą edycję ;p

      Usuń
    3. Zobaczymy jak nam pójdzie, może dodam jeszcze jeden tydzień :)

      Usuń
    4. jestem za! krótko, że tylko 3 tematy ;)

      Usuń
    5. Ale narzekacie :P

      Usuń
  8. Ja też! Nie mogę się doczekać! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam już nie brać udziału w projektach, ale stemplowego nie odpuszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze jaaaaa! Chociaż z ptakami to mam tylko jeden wzorek :( Ale będę kombinować :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, jeden wystarczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Łii! Jak przeważnie nie biorę udziału w wyzwaniach tak to do mnie przemawia! ;-) Zgłaszam się jeśli można!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że można! Bardzo się cieszę :)

      Usuń
  13. Dawno nie brałam w niczym udziału. Moje pazurki są w sumie w słabym stanie, ale na pewno się zastanowię ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałam zrozumieć dodawanie tych linków, ale wybacz jestem zbyt tępa :) To kolejny Twój projekt kiedy ja tego nie ogarniam. Wtedy zrezygnowałam w przedbiegach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga, piszesz posta (jak zazwyczaj). Potem w edycji posta, w lewym górnym rogu przełączasz się na html i wklejasz link, który dostępny jest wyżej, w treści posta.
      Następnie publikujesz posta. Pojawia Ci się spis zalinkowanych już prac (jak w moim poście z ptakami, na samym dole).

      Pod opublikowanymi pracami jest niebieska ikonka z żabką(?) "Add your link". Wprowadzasz kolejno: link do posta ze zdobieniem, swój nick i adres email. Następnie zaznaczasz "submit link". Przeniesie Cię na stronę, gdzie musisz zaznaczyć, że nie chcesz publikować na facebooku i koniec. Twój link będzie dodany.

      Możesz go dodać nie tylko ze swojego posta, ale też wejść w mój post i opcja dodania Twojego zdobienia jest tak samo aktywna.

      Daj znać, jeśli coś jest jeszcze niejasne :)

      Usuń
    2. Dzięki! Sierotka jestem, już dodałam :)
      A zaraz dodam jeszcze banerek :)

      Usuń
  15. Dobra dołączam i ja... szukalam projektu i masz jest... Ale, że mi post uciekł z aktualności az dziwne:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety czasem coś nawali ;(
      Dobrze, że i tak ogarnęłas! =*

      Usuń
  16. Zdobienie zrobiłam , pisze właśnie posta, ale kompletnie nie wiem o co chodzi z tymi linkami ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dosłownie 4 komentarze wyżej masz szczegółowe wytłumaczenie ;)
      Już piszę u Ciebie =*

      Usuń
    2. Jak klikne w html to link dodane na końcu posta tak?

      Usuń
    3. udało się, tylko jeszcze nie wiem w co kliknąć żeby zaznaczyć, że nie publikować i jak to zakończyć

      Usuń
    4. jakaś dziwna ikonka wyskakuje pod moim linkiem ehh

      Usuń
  17. Chętnie wezmę udział, ale mimo Twojego wytłumaczenia, nie wiem czy ogarnę te linki :) Zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jednak nie interesują mnie te typu
"sub za sub", "fajny blog, wpadnij do mnie".
Odwiedzam wszystkie osoby komentujące i jeżeli blog przypada mi do gustu
- dodaję go do obserwowanych ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...