Image Map

27.03.2015

Orange and black


Wiosna zagościła na dobre  nie tylko za oknem (pominę ten mały incydent ze śniegiem tydzień temu), również na moich paznokciach.

Przechodzę wiosenne przesilenie. W swoim życiu paznokcie pomalowane na zielono lub pomarańczowo miałam zaledwie kilka razy. A ostatnio to właśnie te kolory u mnie gościły.

Przedstawiam moje odchylenia od normy, dzisiaj w kolorze stonowanego pomarańczu :)


Szukałam bardziej pastelowego niż neonowego pomarańczu długo. Któregoś dnia, jeszcze zimą natrafiłam na taki w Naturze. W dodatku na promocji za jakieś 3-4 zł. Żal nie wziąć. Więc wzięłam. Nadal nie wiem, czy zrobiłam dobrze...

Lakier bazowy to Kobo 20 Mexico. Ma idealny kolor - nie jest neonową żarówą, które podziwiam u innych, ale u siebie nie zniosę. Jest delikatny, stonowany, jakby rozbielony. Jednak jego konsystencja nie przypadła mi do gustu. Nie jest rzadka, a jednak kryje średnio. Potrzebowałam trzech warstw do pełnego krycia, bo po 2 widać było ogromne prześwity.

 W związku z czym wszystko schło mega długo, zanim nadało się pod stemple. Do teko bardzo cienki pędzelek, który mnie denerwował, bo miejscami zamiast nakładać lakier to ściągał go z płytki paznokcia. Podsumowując: nie polubiłam się z tym lakierem i raczej nie kupię innego z tej serii.

Stemple pochodzą z płytki hehe 019 i zostały wykonane standardowo czarnym Golden Rose Rich Color 35. Całość pokryłam topem z Bell, który pożyczyła mi mama mojego chłopaka na testy, bo jej bąbelkuje. Mi na szczęście tego nie zrobił, ale przyznam, że po jej ostrzeżeniu czekałam dobre pół godziny aż wszystkie paznokcie przeschną, zanim go nałożyłam. Sprawdził się dużo lepiej od Golden Rose Gel Look jeśli chodzi o nie rozmazywanie wzorków ;)














Pierwszy raz próbowałam czyścić skórki skośnym pędzelkiem. Poszło mi średnio... Muszę poćwiczyć ;)

Do zrobienia mani użyłam:
- Kobo 20 Mexico
- Golden Rose Rich Color 35
- Bell TOP Shiny
- płytka hehe 019

11 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają motywy na tej płytce :) i chociaż nie jestem fanką pomarańczowego koloru to całe mani prezentuje się dziewczęco i pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie przepadam za pomarańczowym, ale od czasu do czasu można zrobić wyjątek :)

      Usuń
  2. Bardzo elegancko :) Szkoda, że pomarańczowy lakier nie sprawdził się...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają przepięknie! Ten pomarańcz jest naprawę ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, szkoda, że słabo nim się maluje...

      Usuń
  4. Ależ mis ię to podoba, fajna ta płytka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do kupienia! Na Aliexpress kosztuje ok 1.5$ ;)

      Usuń
  5. A bazę peel off stosujesz? Ułatwia życie, a umiejętnie nałożona wyklucza nawet potrzebę sięgania po ścięty pędzelek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam kilka razy ale zawsze mi zaleje trochę lakier i jak ją zmywam to ten lakier tez odchodzi :< wolę czyścić skórki ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jednak nie interesują mnie te typu
"sub za sub", "fajny blog, wpadnij do mnie".
Odwiedzam wszystkie osoby komentujące i jeżeli blog przypada mi do gustu
- dodaję go do obserwowanych ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...