Image Map

27.08.2015

SNSC - summer party!


Ostatni tydzień letniego wyzwania stemplowego. Niezmiernie mi smutno, bo ogromnie cieszyło mnie oglądanie prac innych uczestniczek.

W tym miejscu chciałabym ogromnie podziękować wszystkim dziewczynom, które zdecydowały się wziąć udział w projekcie. Wszystkie prace były cudowne i każdy post wywoływał u mnie ekscytację. Jesteście kochane! 





Ostatnie mani w wyzwaniu to letnia impreza. Lato przede wszystkim kojarzy mi się z pastelami, słońcem, wodą i grillem. Jesli zaś chodzi o imprezę, to chyba wyrosłam już z tych czasów. Zdecydowanie wolę zostać w domu, puścić sobie moją ulubioną muzykę, poczytać książkę czy poblogować. Nie lubię skupisk ludzi, których nie znam i w tym względzie jestem totalnym introwertykiem.

Na paznokciach zamieściłam więc stroje kąpielowe, klapeczki, egzotyczną plażę i mój ulubiony wzór z letniej płytki. Wykorzystałam dwie płytki: BPL-17 i JQ-L07.

Stemplowałam czarnym Mundziakiem na fioletowym Golden Rose Express Dry 69.
Kolory są trochę przekłamane (prawdziwy kolor lakieru tutaj). Zakupiłam nowy aparat i dopiero go rozgryzam, musicie mi wybaczyć ;) Mam w zanadrzu jeszcze kilka zdobień uwiecznionych telefonem i mam nadzieję, że przez czas ich publikacji opanuję aparat^^








Do wykonania mani użyłam:
- Golden Rose Express Dry 69
Mundo de Unas 02 Black
- płytka BPS-L017
- płytka JQ-L07




Prace reszty dziewczyn prezentują się następująco:

20 komentarzy:

  1. Chyba się zaopatrze w taką płytkę :) Czekam na zdjęcia z twojego nowego aparatu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo! Muszę tylko go rozgryźć :)

      Usuń
  2. Pomysłowe i ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten strój na palcu wskazującym wygląda na bardzo złośliwy :D Ale klapeczki najlepsze! <3 Szkoda, że wyzwanie dobiegło końca :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, tak jakby brał się pod boki :)

      Usuń
  4. jakie japoneczki :D piękny kolor lakieru! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolor GC :) i stempelki również :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę! Nawet japonki są! Świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat japonki podobają mi się najbardziej :)

      Usuń
  7. Ale czaderskie, letnia impreza to beach party :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super jest to bikini z palca wskazującego! :D Kolor lakieru naprawdę nieźle przekłamany... Jaki aparat kupiłaś i gdzie? :) Też się przymierzam do zakupu, ale pewnie jeszcze zejdzie mi się z rok xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w Auchan, Kodak AZ 251 za 400 zł ;)
      Trzeba było sobie kupić tę płytkę, albo możesz ją wygrać u mnie w rozdaniu =*

      Usuń
    2. No jak nikt się nie zgłosi, to na pewno wezmę udział :D
      Dzięki za odpowiedź, tyle jest aparatów, że zupełnie nie wiem, jak się zabrać do wyszukiwania! Chyba też się skuszę na coś takiego albo na tę wersję AZ361, bo ładowanie akumulatorków trochę mnie osłabia ;) No ale to i tak pewnie bliżej Bożego Narodzenia :)

      Usuń
  9. Super zdobienie! Bikini wymiatają. Projekt to był strzał w dziesiątkę, można było dzięki niemu zobaczyć mnóstwo fajnych zdobień.

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrzę na mani i w głowie słyszę "Sex on the beach" :D

    https://www.youtube.com/watch?v=GP2uRViuB2Q

    Gratuluję nowego aparatu i powodzenia w ogarnianiu :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jednak nie interesują mnie te typu
"sub za sub", "fajny blog, wpadnij do mnie".
Odwiedzam wszystkie osoby komentujące i jeżeli blog przypada mi do gustu
- dodaję go do obserwowanych ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...