Image Map

15.06.2015

Twin mani z Belgijską!


Bliźniacze mani pojawia się coraz częściej w blogosferze. Każde rządzi się innymi zasadami. Wymyśliłam więc swoje i na pierwszy ogień wybrałam Belgijską.

Zasady są bardzo proste:
1 wzór
3 kolory.

Dogadałyśmy się z Belgijską, że mamy taką samą, aż jedną (1!) płytkę ;) Byłam święcie przekonana, że będzie ich więcej ;)


Belgijska wybrała 3 kolory: niebieski, żółty i czarny a ja wybrałam wzór ptaka w trawie.


Twin mani ma na celu pokazanie, jak ten sam wzór i te same kolory mogą dać zupełnie inny efekt! Sama jestem w szoku, spodziewałam się, że nasze mani będzie bardziej podobne. Obie użyłyśmy trzech kolorów, nawet obie cieniowałyśmy, a jednak wyszło totalnie inaczej.
No i jeszcze jedna rzecz - uczucie, że obie w mniej więcej tym samym czasie mamy ten sam wzór, powoduje u mnie jakąś paznokciową więź z Belgijską ;>

W wielkim skrócie: użyłam trzech odcieni niebieskiego. Nałożyłam je na gąbeczkę od najjaśniejszego do najciemniejszego, a na samym dole czarny. Powstały gradient ostemplowałam wzorkiem z płytki, miejscami usuwając ptaka, żeby nie było ich za dużo^^

Świetnie się bawiłam, przede wszystkim dlatego, że nie mogłam się doczekać aż zobaczę, co też zmalowała Belgijska. A wyszło jej świetnie!  Jesteście ciekawe?
Pierwsze zdjęcie to mani Belgijskiej (więcej tutaj), reszta moje:










Do wykonania mani użyłam:
- Sally Hansen Xtreme Wear 240 Babe Blue
Barry M Blueberry 431
- Miyo mini drops 45 Provocation
- Golden Rose Rich Color 35
- Manhattan Matt effect Pineapple pot 012
- Moyra Bubble Gum Tangerine
- Mundo de unas 2 black
- Seche Vite
- płytka BP-58

I jak, podobają Wam się?
Czy takie zasady da się zaliczyć do twin mani? :)

32 komentarze:

  1. Fajowa sprawa, można się zabawić i efekt końcowy zaskakuję. Dwa różne i piękne manicure! Ciężko wybrac jeden. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy15/6/15 17:04

    Jakie piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Normalnie jaram się jak debil :D muszę powiedzieć, że zajebisty miałaś pomysł no i tak mi się podobają te Twoje pazury, że nie mogę xd Nocny ptak w trawie <333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje też są cudne! Jest mi bardzo miło gościć Twoje pazurki na moim blogu ;)

      Usuń
    2. Twoje też są cudne! Jest mi bardzo miło gościć Twoje pazurki na moim blogu ;)

      Usuń
    3. Mi również miło Twoje :D weź zrób z tego jakąś ogólnopolską akcję bo to jest super fun xd

      Usuń
    4. Chyba nie mam aż takiej siły przebicia, ale jeśli chcesz zgapic pomysł, zasady czy nawet baner to śmiało! ;)

      Usuń
    5. Ty nie masz siły przebicia? :D lol założę się, że każda bloggerka, do której napiszesz wyrazi zgodę na twin mani z Tobą i już masz akcję na pół roku :D Dajesz Trii, ludziom się podoba :D ja zamierzam Cię jeszcze pomęczyć niejednym twin mani jak nam się jeszcze jakieś płytki powtórzą ;p poza tym BP-58 ma więcej wzorów niż jeden co nie ;p

      Usuń
    6. Prrrrr szalona! xD
      Twin mani na bank będzie, muszę tylko wybrać ofiary ;)

      Usuń
  4. No no no, pomysł zacny a oba wykonania fantastyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Faaajnie wam to wyszło :D Świetne u ciebie tło jest, naprawdę poczułam taką wieczornonocną aurę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, ja też! aż mi się chłodniej zrobiło ;)

      Usuń
  6. Fantastyczna sprawa z tym twin mani, pomysł super :) Aż ciężko uwierzyć, że prace mogą być tak podobne, a jednocześnie tak różne, obie są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wielkie dzięki w imieniu moim i Belgijskiej ;)

      Usuń
  7. Czy Ty masz fakultet z wodzenia na pokuszenie? Nie zamawiaj niczego beze mnie!!!!!! xd odezwij się do mnie na maila ze szczegółami, ok? kto co gdzie i jak you know xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahaha wiedziałam! Ciekawe, jak splacisz stempel w projekcie bols xD

      Usuń
    2. Ty mnie nie podpuszczaj! Zamówię płytkę xd szach mat!!!!!

      Usuń
  8. Anonimowy16/6/15 14:05

    Super wyszło i jedno i drugie mani;) wzięłabym udział w takiej zabawie;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Mamy pierwszą chętna! ;)

      Usuń
    2. Anonimowy16/6/15 20:49

      Bardzo chętnie, tylko ja mam lichą kolekcję płytek i wątpię, że się jakaś wspólna z Tobą znajdzie;p

      Usuń
    3. Nie kracz ;) prześlę Ci jutro listę moich płytek, może coś trafimy ;)

      Usuń
  9. Bardzo fajny pomysł :). Ciekawa jestem efektu, jak by w tym wzięło udział więcej dziewczyn :D. W sumie nie wiem, które mi się bardziej podoba, oba wyszły świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, ciężko bo trzeba by znaleźć więcej dziewczyn z tą płytką, a z takimi rzeczami jest problem. Może trafi się tak genialna płytka, że każda będzie ja miała wtedy robimy akcje ogólnopolską! ;)

      Usuń
  10. No jasne, że się da! U Ciebie wyszło trochę mroczniej, ale oby dwie prace są super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł! obydwa Wasze mani są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepięknie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie akcje! ;) sama wykonalam kiedys mani swap ;) i bardzo mi sie to spodobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oby dwie wersje super :) Ogólnie pomysł z twin mani jest świetny :) Też ostatnio chciałam dogadać się z pewną blogerką, ale koniec końców pomysł nie wypalił ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam ;) ja jestem chętna o ile mamy jakaś wspólną płytkę ;)

      Usuń
  15. Genialny pomysł no a wykonanie to już mistrzostwo zarówno jedne jak i drugie. Podziwiam i zachwycam się Waszymi zdobieniami:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow! zrobiłyście to genialnie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne! ;) Sama nie wiem, która wersja bardziej mi się podoba, obie wersje wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jednak nie interesują mnie te typu
"sub za sub", "fajny blog, wpadnij do mnie".
Odwiedzam wszystkie osoby komentujące i jeżeli blog przypada mi do gustu
- dodaję go do obserwowanych ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...