Image Map

1.01.2017

Podsumowanie 2016 roku!

Hey, hey!
Co prawda nie wyrobiłam się z tym postem 31 grudnia, ale 1 stycznia to też całkiem dobra data na podsumowania.

Opiszę rok blogowania, Wasze i moje ulubione zdobienia a na koniec będzie ważna informacja ;)



2016 był zdecydowanie rokiem rozwoju. Głównie dzięki Instagramowi, odkryłam mnóstwo kont, gdzie dziewczyny robią przecudowne zdobienia. Wkręciłam się przede wszystkim w metodę reverse stamping czyli u nas tak zwane naklejki stemplowe.

Nadal jestem totalnie uzależniona od kupowania płytek, szczególnie tych z Aliexpress. Ale w tym roku zrozumiałam, że za niektóre wzory i jakość warto zapłacić więcej niż 2$. Tym sposobem trafiły do mnie przecudowne płytki Moyra, Bundle Monster, kilka nowych płytek od B. Loves Plates a także Creative Shop (które zamówiłam przed świętami, czekam aż do mnie dotrą). Na początku tego roku planuję zakup przepięknych płytek Lina Nail Art Supplies.



Również w tym roku zdecydowanie powiększyłam zbiór lakierów do stempli - nie tylko Mundo de Unas, ale i B. Loves Plates czy Kads. Zakupiłam też mnóstwo różnych gum i stempli a nawet matę do stempli - chociaż nie odczuwałam, że jest niezbędna, ale zwyczajnie jako stemplomaniaczka musiałam ją mieć, chociażby dla samego posiadania ;)

W 2016 roku opublikowałam 52 posty, co daje wynik dwa razy mniejszy niż w roku poprzednim. Dwa z postów to projekty twin mani z Cienistością i Adą H. Bardzo miło było mi widzieć, że projekt ten powędrował dalej w świat i niektóre dziewczyny postanowiły pożyczyć formułę i zaprosić do zabawy inne stemplomaniaczki :)

W tym roku przeprowadziłam jeden projekt: Wiosenne wyzwanie stemplowe, obejmujące 3 tygodnie zabawy o tematach: ptaki, kwiaty i wiosenny kolor.

Jeśli chodzi o 2016 rok, moja miłość do lakierów Golden Rose pozostała niezmienna. Nawet udało mi się wygrać konkurs na Instagramie Pana Lakiera (maskotki Golden Rose). Konkurs wygrałam tym zdobieniem:



Byłam po raz drugi na konferencji Meet Beaty i spotkałam wiele z Was! Moją relację można przeczytać tutaj.

Pomimo poszukiwań, nadal nie udało mi się znaleźć matowego top coatu idealnego. Jestem bardzo, bardzo blisko, ale zawsze coś jest nie do końa tak, jakbym chciała.
W tym roku wymieniłam top coat Seche Vite na Sally Hansen Insta Dry z prostych przyczyn: SV przyciemnia i ściąga lakiery a do tego szybko glucieje. Sally Hansen radzi sobie lepiej i na razie nie szukam niczego innego, chyba że B. Loves Plates wyda swój top coat (a słyszałam takie pogłoski^^).

Podsumowując moje zdobienia, sprawę bardzo ułatwił mi Instagram. Dzięki specjalnemu linkowi wygenerowałam 9 najbardziej serduszkowanych zdjęć, czyli zdjęć, które Wam spodobały się najbardziej:


Linki do postów ze zdobieniami: 1,2,3,4,5,6,7,8,9

Zrobiłam również zestawienie moich ulubionych mani. W większości nie pokrywają się z Waszymi wyborami, ale są też wspólne akcenty ;)


Linki do postów ze zdobieniami: 1,2,3,4,5,6,7,8,9

Muszę przyznać, że ten rok blogowania był dla mnie ciężki. Nie tylko dlatego, że w końcu poszłam "na swoje" a obowiązki domowe pochłaniają więcej czasu niż przed wyprowadzką, ale też dlatego, że spędzanie wolnego czasu zaczęłam poświęcać na inne przyjemności, takie jak czytanie książek czy oglądanie seriali.
Nie zrozumcie mnie źle - nadal maluję paznokcie z taką samą częstotliwością, ale jakieś +/- 30% zdobień nie trafiło na bloga z różnych względów. W większości był to brak czasu na obrobienie zdjęć i napisanie posta. Coraz częściej miałam myśli w stylu: zamiast oglądać 5 odcinek serialu pod rząd, powinnam obrobić zdjęcia i wrzucić coś na bloga. Samo blogowanie stało się, takim jakby obowiązkiem zamiast przyjemnością. Zaczęło mnie męczyć i irytować. Nie miałam też czasu na przeglądanie i komentowanie Waszych blogów, nad czym bardzo ubolewam i postaram się poprawić.

Wracając do tematu, postanowiłam na ten moment zawiesić bloga. Taka decyzja chodziła za mną od dawna, ale próbowałam się przemóc, blogować dalej i liczyłam, że blogowanie zacznie cieszyć mnie tak, jak na początku - ponad 2 lata temu. Nic z tego i nie ma się co oszukiwać.

Jednak nie zamierzam zachowywać swoich zdobień tylko dla siebie ;) Wszystkie na bieżąco będą publikowane na moim Instagramie, na którego serdecznie zapraszam.

Chciałabym podziękować wszystkim, którzy towarzyszyli mi podczas tych dwóch lat blogowania. Dziękuję za wszystkie odwiedziny, komentarze i maile a także wspólne projekty i wspólne zamówienia płytek czy lakierów. Nie zapominajcie o mnie przy kolejnych zamówieniach czy projektach stemplowych, odezwijcie się na Insta czy na maila, który będzie jak najbardziej aktywny :)

Udanego 2017 roku i do zobaczenia =*

18 komentarzy:

  1. Świetne podsumowanie :) Powodzenia w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że zawieszasz bloga, ale mam nadzieję, że wrócisz do niego (do nas :) ) niedługo :)
    Jeśli B. wypuści top coat, to to będzie hit :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie mi brakować Ciebie i Twoich jelonkowych zdobień :( ale dobrze, że jest Instagram! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszego w 2017! I cieszę się, że cię poznałam, za pomoc z parkowaniem :D, za piękne zdobienia i - będzie mi brakować bloga :( Dobrze, że bedziesz na insta - zupełnie cię rozumiem, chociaż mnie tez mało, to bloga nie zawieszam (na razie) - po prostu publikuję mniej i rzadziej.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny post z podsumowaniem :) szkoda że zawieszasz bloga, ale Cię rozumiem. dobrze że zostajesz na IG :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny, nie róbcie stypy! Widzimy się w innym zakątku internetu =*

    OdpowiedzUsuń
  7. Podsumowanie super :) Ja też niestety odnoszę wrażenie, że blogowanie zamienia się trochę w obowiązek. Na szczęście takie myślenie nachodzi mnie baardzo rzadko i mam nadzieje, że ten rok będzie jeszcze bardziej owocny w posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że zawieszasz, ale rozumiem i mam nadzieję, że jeszcze wrócisz do blogowania, tymczasem będę zaglądać na IG :D

    OdpowiedzUsuń
  9. będzie mi ciebie brakowało, bardzo lubię tu zaglądać, ale jak w końcu będę miała telefon, to nadrobię na instagramie ;) trzymaj się w tym nowym 2017 roku <3

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że zawieszasz bloga, ale oczekuję dużo zdobień na insta! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj będzie pewnie więcej niż tutaj było ;)

      Usuń
  11. Dobrze, że nie znikasz zupełnie ;-) Uważam, że nie warto robić nic na siłę, a szczególnie takie rzeczy jak blogowanie powinny być przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zrozumienie, wiele dla mnie znaczy =*

      Usuń
  12. Co jak co, ale blogowanie powinno być przyjemnością! Czekamy na Twój powrót do blogosfery! Dobrze, że będziesz pojawiać się jeszcze na instagramie, i że będziesz dawać nam szansę na pooglądanie Twoich pięknych zdobień! ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jednak nie interesują mnie te typu
"sub za sub", "fajny blog, wpadnij do mnie".
Odwiedzam wszystkie osoby komentujące i jeżeli blog przypada mi do gustu
- dodaję go do obserwowanych ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...