Image Map

5.12.2016

Sweterkowe śnieżynki


W końcu nadeszła zima! Co prawda jestem z tych bardziej ciepłolubnych, jednak pierwszy śnieg i możliwość pozjeżdżania z górki zawsze napawa mnie szczęściem.

Aby przywitać pierwszy śnieg, postanowiłam zrobić śnieżynkowe mani. Jak co roku, ale tym razem mani trochę różni się od zeszłorocznego i tego sprzed dwóch lat.
Różnica nie tylko we wzorze ale i w wykończeniu. Zdecydowanie mat pasował mi tu bardziej niż błysk ;)


Na tło wybrałam piękny, jasnoszary kolor od Color Club. Pierwsza warstwa dałaby radę, ale jakoś dla pewności zawsze wolę nałożyć przynajmniej dwie. 

Wzór odbiłam moim najnowszym przezroczystym stemplem z Aliexpress, który sprawuje się świetnie ale... tylko z lakierami Mundo de Unas. Niestety te od B. Loves Plates kompletnie się nie odbijają, ale pędzi już do mnie przezroczysta guma od B. także problem wkrótce będzie rozwiązany.

Skorzystałam z płytki, którą dostałam od mojej Mary na zeszłe święta, ale jakoś nie miałam okazji jej użyć. Dopiero po roku doczekała się premiery. Cudowne w niej jest to, że wszystkie sweterkowe wzory są połączone i można je dowolnie wybierać, nie ograniczając się ich długością.










Do wykonania mani użyłam:
- Color Club 1000 silver lake
- Mundo de Unas Holland Blue
- Mundo de Unas white
- płytka MoYou London 30

Wasze paznokcie gotowe na zimę?

20 komentarzy:

  1. Anonimowy6/12/16 00:52

    To co wyczarowałaś na swoich pazurkach to istne dzieło sztuki - aż nie mogę się napatrzeń. Magia, tajemnica, woal nieskończonej eteryczności - to odczuwam, gdy patrzę na tą jakże cudną kreację paznokci. Dziękuję za moc doznań przed głębokim snem i zapraszam do siebie. Pozdrawiam cieplutko. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Na moich paznokciach też już gości zimowe zdobienie :)A Twoje pazurki wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne, mat zdecydowanie tutaj pasuje :D
    i płytka jest super!
    u mnie dzisiaj już drugie zimowe zdobienie w tym sezonie :) są śnieżynki, sweterki już były, jednak kiedy doczekają się publikacji, to nie wiem XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam z tym problem, kompletnie nie mam czasu przygotowywać postów ze wszystkimi zdobieniami :(

      Usuń
  4. piekne uwielbiam zimowe zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne mani:) Fajna płytka, akurat spoko na dłuższe paznokcie, bo często te oddzielone wzorki są jakieś krótkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to! Teraz mam w miarę krótki, ale kiedyś jak nosiłam baaaardzo długie to ciężko mi było znaleźć płytkę z tak długimi wzorami.

      Usuń
  7. Pięknie :) U mnie też dziś zimowo na paznokciach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! U mnie tylko odrobinka śniegu, za to mrozik jest ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dzisiaj się wszystko się rozpuściło :(

      Usuń
  9. Świetny mani, mat dodał mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne sweterkowe mani <3

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny ten Color Club :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne mani, idealne na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta płytka wygląda na genialną, w końcu nie ma problemów z za krótkim wzorem :D Bardzo ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jednak nie interesują mnie te typu
"sub za sub", "fajny blog, wpadnij do mnie".
Odwiedzam wszystkie osoby komentujące i jeżeli blog przypada mi do gustu
- dodaję go do obserwowanych ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...